Panaszkezelés


Tisztelt Ügyfelünk!

Az UniCredit Jelzálogbank Zrt. (továbbiakban Jelzálogbank) képviseletében az UniCredit Bank Hungary Zrt. (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6; cégjegyzékszáma: 01-10-041348), a felek között létrejött megbízási szerződés szerinti ügynökeként kezeli a panaszokat.

Fő célkitűzésünk az Ügyfeleink magas szintű kiszolgálása, azonban a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy a szolgáltatásunk, termékünk, vagy folyamataink panaszra, észrevételre adhatnak okot. Ügyfeleink meglátásai, észrevételei kiemelten fontosak számunkra, fő célkitűzésünket szem előtt tartva kiemelten foglalkozunk ügyfeleink visszajelzéseivel.

Amennyiben Ön elégedetlen bármely szolgáltatásunkkal, termékünkkel, vagy folyamatunkkal, akkor Önnek lehetősége van megosztani észrevételeit, panaszát a Bankkal.

Kérjük olvassa el Nyilvános Panaszkezelési Szabályzatunkat, mely tartalmazza a részletes tudnivalókat.

Ön  panaszt tehet szóban (személyesen vagy telefonon) vagy írásban:

  • bármely bankfiókban (A Bankfiókok listája és nyitvatartási ideje a www.unicreditbank.hu honlapon a kapcsolat/fióklista menüpont alatt megtekinthető)
  • telefonon a nap 24 órájában a Telefonbank 06 1/20/30/70 325-3200 telefonszámán, postai úton a Bank központi címére (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.) címezve,
  • a e-mail címen,
  • a bank honlapján: www.unicreditbank.hu
  • faxon a 06-1-374-7838-as számon.

Panaszát benyújthatja Bankunk formanyomtatványán, melyet innen tölthet le, vagy lehetősége van az MNB által kialakított formanyomtatvány használatára is.

Amennyiben meghatalmazott útján kíván panaszt tenni, kérjük lehetőség szerint használja az alábbi meghatalmazás mintát.
Természetes személy esetén
Nem természetes személy esetén


Üdvözlettel,
UniCredit Jezlálogbank Zrt.

Kérdései vannak?
Szívesen megválaszoljuk őket!
+36 1 301-5500
Lakossági Ügyfelek részére:
Intézmények, befektetők részére: